9.3.14

They Are Gone...

ASSALAMUALAIKUM...

Makin lama makin ramai kawan tempat kerja aku berhenti, ada yang sambung belajar! ada yang dapat kerja lain! apa pun aku doakan yang terbaik untuk korang


Apapun aku sayang dengan semua orang, bila korang pergi suasana dah macam sunyi sikit! dah tak adalah orang nak bertikam lidah dengan aku! dah tak adalah orang nak melayan kerenah aku yang mulut becok mengalahkan mak nenek ni... dah tak adalah tempat orang nak bermanja ag...











semua ada gambar... kecuali Kak Nad! aku masih tak percaya ag yang kak nad dah behenti sebab dia berhenti mengejut, tak sempat nak fikir nak buat ap... hope ap yang korang berjaya dalam ap sahaja yang korang lakukan selepas ni...

jangan lupa kita orang ka TS... klu balik sini jangan lupa jenguk kita orang k... bye2

No comments: