11.2.14

Geng Budak Sekolah

ASSALAMUALAIKUM
Aku tak tahu nak update pasal apa... so aku update pasal kawan2 aku ajelah.

Yang ni aku panggil dia KATAQ HIDJAU sebab dia suka sangat dengan katak, dia always gantung katak dia kat beg sandang dia. Funny bila aku tanggalkan mata katak dia sebab geram nak mengopis, nasib baik dia tak marah hihihi sori ye. Sekarang ni dia kat UMK sebab sambung belajar business kat sana

Yang ni pula MONKEY sebab dia suka monyet hihihi... suka2 ajekan aku ni. Suara dia ni memang manja macam kartun pun ada juga comel gitu. Dalam ramai2 kawan dia dia nilah yang paling suka buat komik. Serius best dan macam baca komik pro. Sekarang ni dia belajar art design kat UITM

Yang ni pula kita orang panggil ehem... tak payah cakaplah malu hihi. Dia ni pun pandai melukis. Semakin hari semakin comel dia ni. Sekarang ni dia kat UITM belajar fesyen designer

Ha... yang ni paling kecil dalam gang aku, dalam ramai2 dialah yang paling banyak sekali pengalaman bekerja... dah banyak tempat dia kerja sampailah sekarang, walaupun dia ni kecil tapi dia ni ANGAH kita orang. 

Ha... yang ni paling senior dalam gang kita orang, bukan senior sebab dia ni tua bertahun-tahun dari kita orang pun dia ni sebaya aje ngan kita orang cuma dia ni lahir awal diantara yang lain so kita orang panggil dia ALONG or WAHID... dalam ramai2 dia nilah yang dah lama tak jumpa, lepas SPM dia terus pindah Melaka atas sebab2 tertentu,

OK... ramai lagi kawan2 aku, tapi inilah yang paling rapat dan selalu berhubung... yang lain jgn kecil hati pula hihihi, main2 ajelah bye2 sayonara

No comments: