17.9.13

Pengalaman mengelikan

ASSALAMUALAIKUM...

Kalau dulu blog khas just for novel and cerpen, now aku tambah satu lagi iaitu luahan hati aku yang entah apa-apa le ni... 

Ok! aku mulakan cerita masa aku dekat sekolah tadi, serius aku rasa memang nak join dia sekali tadi... 
Masa rehat tadi perut aku ni memang dah menyanyi! Berjoget! Berdondang sayang dah... so aku ajak la kawan aku rehat, aku belilah makanan and duduk dimeja yang disediakan... tengah aku ngan kawan aku ni berselera makan.
Tiba2 kawan aku panggil aku, dia kata "Kau nampak tak apa yang aku nampak?"
aku pun tanya "Apa?"
"Kau tengok budak depan kau tu..."
Aku pun tengok la budak depan aku tu, serius lepas tu aku terus hilang selera nak makan... setiap butir nasi yang masuk dalam tekak aku tu macam racun tau tak!
tapi apa nak buat! fikir nanti membazir dan lapar pun pasal aku habiskan la juga makanan aku tu, nasib baiklah kawan aku ni bawa air, jadinya aku minum la air dia tu untuk memudahkan makanan aku jalan...
masa dalam perjalanan balik kelas tu, kawan aku ni bahas la pasal budak tu...
tak semena-mena aku pula rasa apa yang budak tu rasa...
cepat2 aku jalan masuk kelas terus minum air...
nasib baik lepas tu keadaan aku kembali normal! kalau tak memang tak boleh nak buat apa dah! semua tak senang duduk

Ok! dah tak cite lagi aku nak kongsi, bye2


p/s : korang nak tahu ke apa yang budak tu buat?
       dia tengah muntah dalam makanan dia, and air liur dia banyak sangat...
       harap korang dapat bayangkan!


No comments: